Płeć: Mężczyzna | Orientacja: Demiseksualny
Powiązania: Ojciec: Sverrir Herbology
Rasa: Elf | Krąg: Górny
Zawód: Uczeń | Klan: Brak
Zawód: Uczeń | Klan: Brak
Charyzma: 7 | Inteligencja: 6 | Percepcja: 5
Siła: 3 | Wytrzymałość: 6 | Zręczność: 2
Szczęście: 8
Umiejętności: Jazda konna (ś), Umiejętności magiczne (p), umiejętności medyczne (w), porozumiewanie się ze zwierzętami (p), Pisarstwo (ś), elfia mowa (m), angielski (m), Łacina (m)
Poziom: 5 | Punkty: 415/500
Umiejętności: Jazda konna (ś), Umiejętności magiczne (p), umiejętności medyczne (w), porozumiewanie się ze zwierzętami (p), Pisarstwo (ś), elfia mowa (m), angielski (m), Łacina (m)
Poziom: 5 | Punkty: 415/500
Aparycja
Niski jak na elfa, mierzy raptem 163cm i nijak nie przypomina wyglądem ojca. Różnią się także gustem. Chłopiec od elfich szat, wolałby nosić proste ,,ludzkie'' stroje''. Nie sprzeciwia się jednak ojcu otwarcie. Tak więc na co dzień nosi zwiewne szaty, oraz wykwintną biżuterię, tak jak oczekuje od niego rodziciel. Jednakże gdy ma tylko okazje, natychmiast zmieni zdobione sukna na wygodny sweter.
Eini posiada niemalże białe włosy i intensywnie czerwone oczy, o pomarańczowym połysku. Nie odbiera to jednak łagodności jego obliczu. Na którym zawsze radośnie widnieje uśmiech.
Charakter
Cóż, kolejną rzeczą jaką różni się od ojca, jest charakter. Jest wesołym chłopcem, chcącym odkrywać świat. Ten wydaje mu się fascynujący, gdyż tak naprawdę większość życia chowany był pod kloszem. Ojciec chcąc za wszelką cenę chronić go przed krzywdą, skrzywdził go, nie pozwalając dostrzec mu świata we wszystkich barwach. Z tego powodu Einar bywa naiwny i lekkomyślny w swoich decyzjach. Kieruje się głównie sercem, jest empatyczny i troskliwy, co pasuje do jego głównej umiejętności. Potrafi bowiem uleczyć każdą ranę czy fizyczną chorobę, kosztem swojej energii. Mimo, że na co dzień może się wydawać ułożonym, niewinnym paniczem bez własnego zdania. Jeżeli tylko komuś ma pomóc, nie zawaha się, niezależnie od konsekwencji. Brzydzi się przemocą i bólem. Jest marzycielem i romantykiem, któremu marzy się wolność, której w gruncie rzeczy nie było mu dane pojąć. Nie interesuje go elfia tradycja, twierdzi że chciałby zwyczajnego życia.
Cóż, kolejną rzeczą jaką różni się od ojca, jest charakter. Jest wesołym chłopcem, chcącym odkrywać świat. Ten wydaje mu się fascynujący, gdyż tak naprawdę większość życia chowany był pod kloszem. Ojciec chcąc za wszelką cenę chronić go przed krzywdą, skrzywdził go, nie pozwalając dostrzec mu świata we wszystkich barwach. Z tego powodu Einar bywa naiwny i lekkomyślny w swoich decyzjach. Kieruje się głównie sercem, jest empatyczny i troskliwy, co pasuje do jego głównej umiejętności. Potrafi bowiem uleczyć każdą ranę czy fizyczną chorobę, kosztem swojej energii. Mimo, że na co dzień może się wydawać ułożonym, niewinnym paniczem bez własnego zdania. Jeżeli tylko komuś ma pomóc, nie zawaha się, niezależnie od konsekwencji. Brzydzi się przemocą i bólem. Jest marzycielem i romantykiem, któremu marzy się wolność, której w gruncie rzeczy nie było mu dane pojąć. Nie interesuje go elfia tradycja, twierdzi że chciałby zwyczajnego życia.
Mieszkanie
Mieszka w
największej posiadłości w Enthelionie, jest to pałac z niezliczoną ilością
pokoi, pięknym bogatym wnętrzem i dużymi ogrodami, w których to znajduje się
prywatna stajnia, należąca do jego rodziny. Wracając do pałacu. Budowla z
zewnątrz zapiera dech swoimi wieżyczkami i ilością zdobień. W środku zaś
zaskakuje ilość obrazów i rzeźb. Nie można odmówić władcy gustu i zamiłowania
do sztuki. Wszystkie sale są wykonane raczej z kunsztem i klasycyzmem, poza
pokojami dzieci, którym ojciec pozwolił urządzić się według ich własnej wizji.
Mimo wielkości, w salach panuje jasność, a wszystko to zapewniają przestronne
okna i wielkie żyrandole.
Inne
- Einar
posiada lisa
- jest postacią połowicznie będącą NPC,
- Próba sprawienia mu krzywdy, grozi uśmierceniem postaci przez władce miasta, bez możliwości wskrzeszenia jej
- Warto też dodać, iż trzeba mieć znaczny powód by do niego napisać,opowiadania typu ,,Wpadła na niego na mieście/ ogrodzie/na korytarzu’’ czy inne mające sprowokować interakcje nie mają sensu.
- jest postacią połowicznie będącą NPC,
- Próba sprawienia mu krzywdy, grozi uśmierceniem postaci przez władce miasta, bez możliwości wskrzeszenia jej
- Warto też dodać, iż trzeba mieć znaczny powód by do niego napisać,opowiadania typu ,,Wpadła na niego na mieście/ ogrodzie/na korytarzu’’ czy inne mające sprowokować interakcje nie mają sensu.
E-mail: nannanatushi@gmail.com
GG:59306757
Discord: Nannka#6018
GG:59306757
Discord: Nannka#6018
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz